2020. június 27., szombat

Könyvajánló - Red Hill


Sziasztok!😊

Rég volt már könyvajánló de ma készültem egyel nektek. Az az első könyvajánlóm, amit megírtam, de végül nem ezzel kezdtem el a könyvajánlásokat.

A könyv, amivel mára készültem a Red Hill című könyv.
Még márciusban olvastam ki, de a korona vírus miatt nem tartottam alkalmasnak ezt a bejegyezést közzé tenni.
Spoiler mentes! A képek sajátok!


Fülszöveg 


Scarlet, Nathan és Miranda. Három idegen, mégis közös sors. Scarlet és két lánya egyedül néznek szembe a mindennapok nehézségeivel. Nathant elhagyta felesége, és már nem emlékszik, milyen érzés szerelmesnek lenni; csak kislánya, Zoe tartja benne a lelket. Miranda legnagyobb gondja az, hogy az új VW Bogara nem elég nagy ahhoz, hogy nővérével és két barátjukkal elmenekülhessenek egy hétvégre a záróvizsgák elől.
Amikor világszerte jelentések érkeznek egy halálos járványról, mely nem csak öl, de élőhalottá változtatja a fertőzötteket, ezek a hétköznapi emberek, rendkívüli körülményekkel szembesülnek, és sorsuk hirtelen összefonódik.
Mikor rájönnek, hogy nem tudnak elfutni a veszély elől, Scarlet, Nathan és Miranda kétségbeesetten kutatnak menedék után egy félreeső, Red Hill nevű farmon.

Itt kell szembe szállniuk a rájuk támadó zombik seregével. És küzdeniük a saját életükért, ami egyben az emberiség túlélését is jelentheti. Amikor vége a világnak, túlélhet-e a szeretet?


Értékeles:5/5
Borító: 5/5
Kiadó: Maxim kiadó
Oldalszám: 354
Műfaj: Fantasy, horror 




Személyes véleményem


Az egyik személyes kedvencem lett és az biztos, hogy jó sokszor elfogom még olvasni.


Az írónőtől ez volt az első könyv, amit olvastam és nem az utolsó. Innen is nagyon szépen köszönöm barátnőmtől, hogy említette az írónőtől ezt a könyvet. Köszönöm Ria könyvei.

A könyv témája/ fülszövege első olvasáskor megvett. Imádom a zombis filmeket, sorozatokat szóval ezt a könyvet sem hagyhattam kiolvasatlanul. 

(A könyv nekem nagyon emlékeztetett a The Walking Dead első pár évadához, nem hasonlít egy kicsit sem a kettő, de ahogy olvastam az a sorozat ugrott be egyfolytában. Mondjuk ez sok zombies filmnél/ sorozatnál is igaz nálam.)
Nagyon tetszett a könyv főképp az,
 hogy 3 főhős szemszögéből ismerjük meg ezt a borzalmas világot. Nagyon magával ragad a történet tele van izgalmas csavarokkal, ezáltal hamar kiolvasható. 
A karakterek többsége szerethető volt. 


Kedvenc idézeteim

"-Miért hajtogatod ezt? Ezek nem zombik! Nevetséges - kiáltotta. -Vírusjárvány. A fertőzöttek embereket támadnak és harapnak meg. Ma reggel holtestekről beszéltek. Mit gondolsz még is mi ez Ash? Herpesz?"

"Egy másodperc töredékéig a hátsó ülésen ülő gyereket néztem. Lassan haladt el a szemem előtt, egy játék mackót tartott a levegőben, és sejtelme sem volt, hogy a világ szarrá ment körülötte."

 "-Akkor holnap nem is megyek iskolába?
-Nem
-Nem fognak letartóztatni, hogy nem viszel iskolába?" 

"A szívem már attól majdnem kiugrott a helyéről, ha arra gondoltam, hogy reggeli közben egy temetőben állok majd, és zombik közeledését lesem. Ez hajazott minden hollywoodi rémtörténetre."

 "-Lehet, hogy kiszimatolt minket?
-Lehet, hogy csak magát. Én zuhanyoztam." 

"A gondolat, hogy mennyi időt pazaroltam arra, hogy olyasmi szarságot tanuljak, ami már nem számít, feldühített." 

"Hallottam a halk morgást, amit a hatottak akkor adtak ki, ha izgatottak voltak. És csak akkor voltak azok mikor valaki feltűnt a láthatáron, amivel állandó éhségüket csillapíthatták."



Köszönöm, hogy elolvastad!
Puszi 😘
Bookworm__08


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése